EGN-arrangement: Til Middag hos Jægeren

Kom med til en uforglemmelig aften i jagtens tegn!

EGN og Reventlow-Museet Pederstrup byder inden for til et par hyggelige aftentimer i jagtselskabet, hvor vi skal nyde en skøn jagtmiddag lavet på lokal vildt og grønne råvarer. Hele middagen bliver tilberedt af vores dygtige EGN-kok på herregårdskøkkenets originale brændekomfur.

Vi lover jer en helt igennem autentisk smagsoplevelse, som på bedste vis inkorporerer gamle såvel som nye madtraditioner fint akkompagneret af Krenkerup Bryggeris gode øl og most fra Lolle Frugt.

Jægerens Jagtmiddag:

• Vildtragout med persillerod, portobellosvampe og syltede gulerødder. Hertil grov kartoffelmos med persille.
  • Æble pannacotta med bagte blommer og vanilleis.

Pris:

375 kr.

Billetten inkluderer entré til Pederstrup, hvor der dagen igennem vil være forskellige aktiviteter, som fortæller om jagtens historie. Nærmere program følger.

20. oktober 2022
Expired!