Bliv frivillig hos Museum Lolland-Falster

Er du vild med formidling, lokalhistorie og museer, så bliv frivillig ved Museum Lolland-Falster.

I løbet af en sæson samarbejder Museum Lolland-Falster med en bred vifte af passionerede frivillige, hvis ekspertviden og engagement er et stort aktiv for museet. Disse frivillige er aktive i forbindelse med museets arrangementer, hvor de bl.a. sælger mad og drikkevarer, men de bidrager også med deres faglighed i forbindelse med formidling om fx gamle håndværk, historisk mad, dragter og forarbejdning af tekstiler.

Skulle du have lyst til at blive en del af museets frivillige, har vi fire udstillingssteder fordelt på Lolland-Falster. Derudover har museet også frivillige, der arbejder bag murene, med bl.a. museets genstandssamling, arkivalier og fotos.

Se mere om at være frivillig her.